Customer Support Manager – Apeldoorn

Introductie

Voor één van onze opdrachtgevers, een technische groothandel voor slijtage onderdelen in de food- en packaging industrie, zijn wij momenteel op zoek naar een Customer Support Manager. In deze rol krijg je vanaf dag 1 veel verantwoordelijkheden. De kern van de activiteiten is om er alles aan te doen om de verwachtingen van de klanten wereldwijd waar te maken. Dit ga je onder andere doen door: goede klantenservice, correcte orderverwerking, het tijdig en volgens afspraak leveren van de producten en nog veel meer!

Organisatie

Je werkt in een team van Accountmanagers, Binnendienst Medewerker, Order Entry Medewerker / Customer Service Representative stuurt deze aan en bent elkaars back-up. 

Functie

  • Contactpersoon voor klanten, je werkt hier nauw samen met de Accountmanager;
  • Orderboek management, het op de hoogte houden van klanten over de order status;
  • Nauwe samenwerking met planning, inkoop, en sales om ervoor te zorgen dat de levering op tijd en volledig is;
  • Sturen van KPI’s op basis van onder andere On Time Delivery, Order to Ship Cycle en offerte- en orderverwerking;
  • Samen met Accountmanager klantbezoeken voorbereiden en aanleveren benodigde rapportages ;
  • Verwerken Creditnota’s;
  • Trainen van collega’s in systeem gebruik;
  • Bezig houden met algehele verbetering van systemen (up to date blijven nieuwste updates gebruikte systemen);
  • Proceshandboek up to date houden (onder andere voor nieuwe medewerkers).

Functie-eisen

  • Ondernemend en dus proactief, je kan goed prioriteiten stellen en taken verdelen;
  • Klant centraal stellen in al het handelen en de klant 1 stap voor proberen te zijn. Je vindt het leuk een duurzame relatie op te bouwen/onderhouden;
  • Je hebt inzicht in operationele bedrijfsprocessen en de administratieve organisatie;
  • Sterke communicatievaardigheden;
  • Je bent bekend met CRM-systemen en de werking er van, je beschikt over goede analytische vaardigheden en Excel-kennis;
  • Vermogen om te werken in een dynamische internationale omgeving, waarbij Duits en Nederlands gesproken wordt.

Aanbod

  • Fulltime baan 38 uur;
  • Leuke collega’s in een informele omgeving;
  • Salaris indicatie gebaseerd op ervaring € 3.000 – € 3.800,-;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO Technische Groothandel.

Sollicitatie

Nilas Klein
0634616669
nilas@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Motivatie & Bron