Customer Support Manager – Apeldoorn

Introductie

Voor één van onze opdrachtgevers gevestigd in Apeldoorn zijn wij momenteel op zoek naar een Customer Support Manager. Het bedrijf is actief als technische groothandel in de food- en packaging industrie, In deze rol krijg je vanaf dag 1 veel verantwoordelijkheden. De kern van de activiteiten is om er alles aan te doen om de verwachtingen van de klanten waar te maken. Dit ga je onder andere doen door: goede klantenservice, correcte orderverwerking, het tijdig en volgens afspraak leveren van de producten en het constant verbeteren van de dienstverlening. Een leuke diverse uitdaging binnen een leuke platte organisatie!

Organisatie

Je werkt in een team van Accountmanagers, Binnendienst Medewerker, Order Entry Medewerker / Customer Service Representative stuurt deze aan en bent elkaars back-up. 

Functie

Zoals in de intro al leesbaar houdt jij je met diverse werkzaamheden bezig, hieronder vind je een overzicht van de werkzaamheden waar jij je grotendeels mee bezig zal gaan houden:

  • Contactpersoon voor klanten, je werkt hier nauw samen met de Accountmanager;
  • Orderboek management, het op de hoogte houden van klanten over de order status;
  • Nauwe samenwerking met planning, inkoop, en sales om ervoor te zorgen dat de levering op tijd en volledig is;
  • Sturen van KPI’s op basis van onder andere On Time Delivery, Order to Ship Cycle en offerte- en orderverwerking;
  • Samen met Accountmanager klantbezoeken voorbereiden en aanleveren benodigde rapportages;
  • Verwerken Creditnota’s;
  • Trainen van collega’s in systeem gebruik en het up to date blijven van de nieuwste updates;
  • Proceshandboek up to date houden (onder andere voor nieuwe medewerkers).

Functie-eisen

In de rol verwachten wij een aantal vaardigheden die jij bezit of waar jij je in wilt verdiepen, dit gaat om de volgende eigenschappen:

  • Ondernemend en dus proactief, je kan goed prioriteiten stellen en taken verdelen;
  • Klant centraal stellen in al het handelen en de klant 1 stap voor proberen te zijn. Je vindt het leuk een duurzame relatie op te bouwen/onderhouden;
  • Je hebt inzicht in operationele bedrijfsprocessen en de administratieve organisatie;
  • Sterke communicatievaardigheden;
  • Je bent bekend met CRM-systemen en de werking er van, je beschikt over goede analytische vaardigheden en Excel-kennis;
  • Het spreken van de Duitse taal is belangrijk, dit omdat je veel contact zult hebben met Duitstalige- klanten.

Aanbod

  • Fulltime baan 38 uur;
  • Leuke collega’s in een informele omgeving;
  • Salaris indicatie gebaseerd op ervaring € 3.000 – € 3.800,-;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO Technische Groothandel.

Sollicitatie

Nilas Klein
0634616669
nilas@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Motivatie & Bron