Customer Success Manager (hybride) – Rotterdam

Introductie

Voor één van onze opdrachtgevers gevestigd in de buurt van Rotterdam Airport zijn wij op zoek naar een Customer Success Manager. Deze klant is actief in de software branche. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van jouw klantportfolio, je biedt advies, je stimuleert groei en focust je op het minimaliseren van Churn binnen het portfolio. Eigenlijk doe jij er in jouw rol alles aan om de klant tevreden te stellen/houden en dat zowel online als persoonlijk. Daarnaast hou jij je bezig met het verbeteren van de CS-afdeling bij de opdrachtgever zelf. Ben je benieuwd naar meer informatie over deze rol, lees dan verder en solliciteer!

Organisatie

Je komt terecht in een bedrijf waar in totaal +/- 75 man werkzaam is, waarvan 45 vast. Het Customer Success team bestaat uit 6 mensen. In het team is er veel ondersteuning zodat je het niet alleen hoeft te doen, maar samen met je collega’s tot de beste oplossingen kan komen voor de klant.

Functie

Je bent vanuit 2 perspectieven bezig om de service te verbeteren. Enerzijds help je de klant en adviseer jij deze (gevraagd en ongevraagd), anderzijds ga jij je focussen op het verbeteren van de algehele dienstverlening in het CS-team bij jullie op kantoor. Daarnaast hou jij je bezig met onder andere:

• Adviseren en informeren van jouw toegewezen bestaande klanten

• Reduceren en voorkomen van klantverloop in jouw portfolio (Churn-klanten)

• Verantwoordelijkheid dragen voor twee projecten ter bevordering van de afdeling

• Proactief rapporteren over verwachte omzet, klantverloop, escalaties en ontwikkelingen binnen jouw klantenbestand

Functie-eisen

In deze rol zoekt de opdrachtgever natuurlijk naar een aantal eigenschappen en de kennis/affiniteit met bepaalde punten, kan jij je hierin vinden?

• HBO/WO werk- en denkniveau (een HBO diploma is geen eis)

• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in commerciële software of recruitment gerelateerde positie

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

• Klantgericht en oplossingsgericht

• In staat om snel relaties op te bouwen

Aanbod

• Salaris rond de €3.500,- per maand (afhankelijk van ervaring kan dit +/-)

• 25 vakantiedagen

• Start met een voorloopauto, daarna een leaseauto beschikbaar

• De mogelijkheid om (door) te groeien, daar waar jij je zou willen ontwikkelen

 

 

Sollicitatie

Nilas Klein

+31 (0)6 34 61 66 69

nilas@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Motivatie & Bron