Aftersales medewerker – Almere

Introductie

Voor een toeleverancier van laadkabels voor elektrische voertuigen aan fabrikanten en producenten is onze opdrachtgever op zoek naar een enthousiaste Aftersales Medewerker om het team te versterken. Als Aftersales Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van uitstekende klantenservice en administratieve ondersteuning aan onze klanten en het salesteam. Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een dynamische omgeving? Solliciteer dan direct!

Functie

  • Beheren van klantcontracten en administratieve documenten;
  • Ondersteunen van de salesafdeling bij diverse taken;
  • Afhandelen van klantcontact via telefoon en e-mail;
  • Verzorgen van backoffice administratie;
  • Opbouwen en onderhouden van lange termijn relaties met klanten;
  • Schrijven en beantwoorden van correspondentie in het Nederlands en Engels.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring in een soortgelijke rol is een must.

Aanbod

  • Uitdagende functie in een dynamische omgeving;
  • Mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling;
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Neem voor meer informatie contact op met Nilas Klein via 06 – 34 61 66 69 of stuur je CV en motivatie naar nilas@lofrecruitment.nl.

Sollicitatie

Nilas Klein
0634616669
nilas@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Motivatie & Bron