Introductie
Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Medewerker Webcare die in contact staat met zowel de Social Media Manager als met de klantenservice afdeling. Via social mediakanalen zorg jij dat (potentiële) leden online op een optimale service kunnen rekenen. Bij vragen weet jij op de juiste manier te reageren, een persoonlijk gesprek te creëren en ben jij in staat te komen met creatieve oplossingen. Voel jij je aangesproken en ben je op zoek naar een (nieuwe) baan? Solliciteer dan direct!
Functie
• Het beantwoorden van alle vragen, opmerkingen en eventuele klachten van leden via sociale mediakanalen;
• Het monitoren van alle social mediakanalen en het snel en adequaat antwoorden;
• De vrijheid en verantwoordelijkheid om de rol Medewerker Webcare verder vorm te geven, bijvoorbeeld het uitbreiden van de service op andere kanalen en review-platformen.
Functie-eisen
• Minimaal 32 uur per week beschikbaar;
• Klantvriendelijk en zeer servicegericht;
• Zelfstandig en creatief;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
• Ervaring met Microsoft Office en alle social media platforms.
Aanbod
• Salaris tussen de €2.400,- en €2.500,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur per week);
• 25 vakantiedagen per jaar;
• 8% vakantiegeld;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Goede pensioenregeling;
• Laptop van de zaak;
• Doorgroeimogelijkheden.
Sollicitatie
Jordy van Wijk
06-34616669
jordy@lofrecruitment.nl