HR medewerker – Utrecht

Introductie

Voor een van onze opdrachtgevers, grote en bekende naam binnen de incasso wereld zijn wij momenteel op zoek naar een HR medewerker. Ben jij op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van HR? Zoek je uitdagingen op het gebied van bijvoorbeeld verzuim, on- en offboarding? En kan jij de HR- en Payroll-afdeling naar een hoger niveau tillen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder en solliciteer.

Functie

Jij wordt blij van een goed lopende administratie. Samen met je drie collega’s HR ben je medeverantwoordelijk voor goed laten draaien van het HR team. Ieder heeft zijn eigen aandachtsgebied en samen zorgen we voor een goed lopend team.

Werkzaamheden die hierbij aan bod komen zijn o.a.:

  • Ondersteuning bij casemanagement verzuim
  • Opstarten en afsluiten van de maandelijkse salarisverwerking;
  • Controle inkomende facturen van verzekeraars;
  • Werving & Selectie
  • Het beantwoorden van medewerkersvragen;
  • Deelname aan HR- en/of afdeling overstijgende projecten

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding in de richting van HR;
  • Het softwarepakket AFAS ken je misschien nog niet maar maak jij je snel eigen;
  • Je bent accuraat, integer en werkt nauwkeurig;
  • Je hebt affiniteit met payroll, zodat je back-up kan zijn voor de salarisadministratie;
  • Je bent leergierig en een teamplayer.

Aanbod

  • Een salaris tussen de € 2800,- en €3750,- basis van jouw ervaring en voldoende dagen om jouw vakantieplannen tot werkelijkheid te brengen;
  • De mogelijkheid parttime (32 uur) te werken, we werken hybride met een balans tussen 50/50 thuis en kantoor. Op de dagen dat je thuis werkt ontvang je een thuiswerkvergoeding;
  • Een individueel keuzebudget om naar eigen inzicht te verdelen in salaris, reiskosten en extra verlofuren;
  • Ondersteuning met het inrichten van je thuiswerkplek met o.a. laptop, mobiel, 2e beeldscherm en bureaustoel;
  • Een collectieve zorgverzekering en een uitstekende pensioenregeling voor later;
  • Onbeperkte ontwikkelmogelijkheden. Onze opdrachtgever maakt gebruik van GoodHabitz waar je onbeperkt toegang tot krijgt. Liever specialistisch door ontwikkelen, ook hierin staat onze opdrachtgever voor je klaar.

Sollicitatie

Jordy van Wijk
06 34 61 66 69
jordy@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Adresgegevens


CAPTCHA code