Medewerker Salarisadministratie – Hilversum

Introductie

Voor één van onze opdrachtgevers, zijn wij momenteel op zoek naar een medewerker Salarisadministratie. Ben jij nauwkeurig en heb je oog voor detail? Ben je goed met cijfers? Dan is deze vacature wellicht interessant voor jou.

Functie

  • Controleren van nieuwe medewerkers die door de HR administratie zijn opgevoerd en het verwerken van uitdiensttreding;
  • Verwerken van variabele mutaties en declaraties (grotendeels vanuit AFAS InSite);
  • Beantwoorden van salaris gerelateerde vragen van medewerkers;
  • Opstellen van werkgeversverklaringen en proforma berekeninge;
  • Verzorgen van de aansluitingen met het pensioenfonds en overige verzekeringen;
  • Communicatie met externe partijen, zoals bijvoorbeeld pensioenuitvoerders en het UWV.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau. Ben je in het bezit van een praktijkdiploma loonadministratie (PDL), dan is dat een pré;
  • Je bent nauwkeurig, proactief en werkt graag samen;
  • Je bent op de hoogte van wijzigingen in wet- en regelgeving en houdt je kennis bij. Je zorgt ervoor dat de processen en het systeem hierop aansluiten;
  • Enige kennis van AFAS en Excel is een pré.

Aanbod

  • Fulltime baan 40 uur;
  • Leuke collega’s;
  • Marktconform salaris afhankelijk van ervaring;
  • 25 vakantiedagen bij een werkweek van 40 uur;
  • Goede secundaire voorwaarden.

Inlichtingen

Lars Franken
06-42597772
lars@lofrecruitment.nl

Sollicitatie

Lars Franken
06-42597772
lars@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 20 MB)

Contactgegevens

Prive Werk
Toevoegen

Adresgegevens


CAPTCHA code