Assistent Accountant – Bussum

Introductie

Voor één van onze opdrachtgevers in het Gooi, een ambitieus kantoor gespecialiseerd in financiële en administratieve dienstverlening en in bedrijfsadvisering, zijn wij momenteel op zoek naar een Assistent Controller. Kernwaarden als klantgerichtheid, betrokkenheid, deskundigheid en flexibiliteit staan in onze dienstverlening centraal. Daarbij staan ze garant voor gedegen vakkennis, betrouwbaarheid, goede contacten met de fiscus en een juiste prijs-kwaliteitsverhouding. Tevens maakt zij gebruik van de meest recente state of the art automatiseringsmogelijkheden, waarbij gestreefd wordt naar een kantoor van de toekomst waar papier overbodig is.

Functie

Je takenpakket bestaat voornamelijk uit het coördineren, verzorgen en verwerken/boeken van de financiële administratie en het verrichten van ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van (fiscale) advisering aan de klant. In deze functie kom je te werken in een informeel team van ongeveer 6 personen. Binnen het team zijn zaken als ambitie en de wil om te leren van belang.

Overige werkzaamheden:

  • administratief bijstaan van de klant;
  • verzorgen van de maandelijkse facturering;
  • schriftelijk en telefonisch onderhouden van contact met de klant;
  • verrichten van diverse ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de advisering aan de klant ;
  • het voorbereiden van het controle dossier en eventueel eigenhandig de controle en opmaak van de jaarrekening verzorgen;
  • eventueel opstellen van belastingaangiften van zowel BTW als VpB en Ib aangiftes.

Functie-eisen

  • afgeronde HBO-opleiding; bijvoorbeeld bedrijfseconomie, Moderne BedrijfsAdministratie (MBA) of SPD Bedrijfsadministratie;
  • minimaal 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • goede kennis van Windows, MS Office, Unit4 Accounting, Audition, Multivers en Business Suite alsmede loon- en salarisadministratie, Cash en Infine;
  • naast een goed cijfermatig inzicht beschik je over een goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift in de Nederlandse taal, ben je kwaliteits- en prestatiegericht en communicatief vaardig op diverse niveaus;
  • overige persoonskenmerken: accuraat, pro actief, ambitieus, zelfstandig, stressbestendig, klant- en marktgericht en een teamspeler

Aanbod

Fulltime functie binnen een groeiende en informele organisatie waar je verder kan rekenen op:

  • marktconform salaris, met bonusregeling;
  • thuiswerk mogelijkheden;
  • pensioen regeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • doorgroeimogelijkheden;
  • meedenken binnen de organisatie wordt zeer gewaardeerd;

Inlichtingen

Lars Franken
06-42597772
lars@lofrecruitment.nl

Sollicitatie

Lars Franken

+31 (0)6 42 59 77 72

lars@lofrecruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 20 MB)

Contactgegevens

Prive Werk
Toevoegen

Adresgegevens


CAPTCHA code